Back on track



Gissa vem som inte kunde hålla sig borta från bloggen i mindre än två veckor?
Bra jobbat Carro, haha. Nej, men jag känner att jag har lite mer energi att lägga på bloggen nu, kanske inte mer tid i och med Luciaveckan som är hela denna vecka men jag ska kämpa tampert!
I alla fall, jag har ju pratat om det här med päls så länge och jag har hittat en från H&M och jag gillar det, midjekort men det ser sjukt mysig ut. Kanske är det en julklapp eller så kanske det blir ett köp på mellandagsrean, who knows...
Under jullovet ska jag försöka mig på en lite ändring utseendemässigt på bloggen, ska tvinga mina kunniga vänner att hjälpa mig. Känns som om det behövs en lite förändring, ni vet nytt år ny look.

Igår fyllde min blogg ett år, grattis i efterskott till mig själv Flavor of Fashion!


Bild: Här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0