NU ORKAR JAG INTE SKRIVA TIDEN I RUBRIKEN LÄNGRE!!!

Jag känner att det var ganska meningslöst eftersom att jag alltid måste ändra den i efterhand i alla fall. Nåja, mitt Kent-mainia har inte försvunnit och jag har läst klart den sjunde Harry Potter boken på två dagar och en kväll, jag har återigen blivit en Harry Potter nörd och en stor sådan. 
Mitt och fröken Händels försök att utforska nya shoppingterritorium gick åt skogen på grund av att det spöregnade så vi drog oss inomhus till täby, jag hittade ingenting förutom lite nya underkläder vilket alltid är trevligt, piggar upp den otroligt jobbiga skolstatren som närmar sig med stora kliv...
Jag har fortfarande inte en blekaste vad man ska ha på sig, funderar på att köra på mina Levi's 504 om det inte blir för varmt för då tänker jag ha klänning!



Alltihopa från H&M, hårband och underkläder!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0