Dr. Martens

Återgången till rutinerna är okej, som väntat... Jag skulle vilja säga att mitt liv just nu är som vanligt, det vill säga lite att göra men inte så mycket, helgerna blir planerade lite som de kommer och jag bara följer med. Det är trots allt ganska skönt, inte så mycket man behöver oroa sig över.
I alla fall, på onsdag fyller min bästa vän Nicole 18 år och vi ska fira henne med middag på Friday's och jag försöker få tag på henne nu dels för att diskutera klädval och också pressa henne på information om vad hon kan tänkas önska sig i födelsedagspresent!

Sedan har jag börjat fundera lite över hösten och dess skor och jackor, provade jackan på monki som jag skrev om och det var för lång tyckte jag, tyvärr för det var fin. Men jag har funderat riktigt mycket om jag inte ska ta och investera i ett par Dr. Martens... Ett par blanka, svarta jag tycker att de är helfräcka och tror att jag skulle kunna pull it off! Som sagt, mitt motto "Bär upp dina kläder med riktigt/fejkat självförtroende, då kommer alla se dig med samma ögon och tycka att dina kläder är grymma!"
Så jag vet inte exakt hur mycket dessa kan kosta men jag ska ta reda på det och kanske behöver jag inte ens betala dem själv, jag har ju en födelsedag som kommer snart!

                            

Bild:  här


Kommentarer
Postat av: Hanna J

De är nice, inte alls för dyra... jag har spanat på ett par vinröda sedan förra vintern men inte riktigt vågat... kanske man ska slå till?

2009-09-01 @ 19:19:02
Postat av: C

Det tycker jag absolut, var nere och prövade "mina" idag och blev ännu kärare i dem! Vi kan matcha lite i vinter då! :)

2009-09-01 @ 20:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0