COLDPLAY

Jag har varit dålig på att uppdatera, jag lyckas bara inte vara en sådan där aktiv bloggare well, well alla är inte perfekta... Kanske bara att inse att jag inte är så, men jag fortsätter i alla fall.
I förrgår var jag på min livs bästa konsert, nämligen Coldplay!!! Jag köade i åtta timmar och hamnade längs fram, inte framme vid kravallstaketet men två människor bort typ!
Jag:
- skrek
- grät
- dansade
- skrattade
- hoppade
- väntade
- fick ont i rumpan
- var extremt kissnödig
- var förväntansfull
- klappade
- SJÖNG
- blev om möjligen ännu kärare i Chris Martin...

En helt magisk kväll och nästan gång (om det blir någon) ska jag se dem igen, helt klart!













GRYM KVÄLL!

Kommentarer
Postat av: Ida

Yellow!<3

2009-08-24 @ 21:27:00
URL: http://idateresiaivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0