20.52 IDA PYK

Igår så började jag prata om mina nya bloggidoler, dvs Natalie Karlsson och Ida Pyk och jag tänker fortsätta och ägna hela inlägget åt Ida Pyk. Detta gör jag för att hon är så jäkla bra, hon om någon kör verkligen sitt eget race. Därför sticker hon ut något enomt bland alla modebloggare som är likadana, jag ser upp till henne på grund av detta. Jag har också velat att min blogg ska bli känd och se likadan ut som de "andra" modebloggerskorn, kan vi kalla dem, jag vet att det krävs mycket för att en blogg ska bli så känd och jag kommer inte ens i närheten av det med mina vad är det 5-6 läsare, ibland mer och mindre... Yes, så många läsare har jag och det kan vara för att jag är för feg för att skylta på exempelvis facebook och liknande.
Ida Pyk är galen och rapp i sina inlägg, hon tvekar inte att skriva personligt eller om saker som är tabu för vissa och jag verkligen ser upp till henne för det. Hennes åsikter och språket hon använder och hur öppen hon är gör henne extremt speciell.
Jag vill inte att detta inlägget ska få tonen av en galen groupie eller så, men jag tycker att om man gör något som andra människor ser upp till så ska man förtjäna beröm och den som ger beröm ska inte behöva skämmas över det! Så ett stort tack till Ida Pyk för att hon gör det hon gör.

                 

Bild: http://elle.se/bloggar/ida-pyk.aspx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0