18.06 Länge sen?

Hm, blev utskälld idag av min kära vän Hanna för att jag inte har skrivit på länge. Ärligt talat så har jag inte startat datorn på nästan en vecka och sen har jag bara inte känt för att blogga eftersom att det känns som om jag inte har haft något att skriva men nu har det gått lång tid nog, kan jag tycka.
Nåja, det jag har gjort när jag inte har bloggat är att läsa om den sjätte Harry Potter boken och blivit mer eller mindre besatt av Kent till många av mina vänners lycka!
Dock är det snart slut på det roliga och allvaret börjar igen, aka tvåan på gymnasiet med alla dess B-kurser, fan vad nervös jag är...
Det gäller ju också att hitta den perfekta första-dagen-i-skolan-oufiten vilket inte är så lätt, jag och fröken Händel tänkte att vi skulle utforska  okända shoppingterritorier på måndag, överge Stockholm och testa Uppsala.  Vet inte riktigt vad jag hade tänkt mig men en kjol eller klänning skulle inte sitta fel, funderar på att kolla upp Uppsalas second hand utbud, kanske det finns lite godbitar där.

                        

Skulle vilja se såhär avslappnad ut, Sienna kan hon!

Kommentarer
Postat av: Linnea

haha, pressa kent. det kommer du nog göra ett tag framöver ;) <3

2009-08-15 @ 02:04:39
URL: http://linneakanske.blogg.se/
Postat av: Anonym

JA ÄNTLIGEN! det var på tiden detta. Ska vi ta oss en fika snart? <3

2009-08-25 @ 19:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0