Sista dagen...

Äntligen! Nu är det ett välförtjänat jullov som väntar. Det behöver jag, ett halvår av stress och hårtarbete, jag behöver ladda upp batterierna. Titta igenom hela sex and the city boxen igen och mysa med ljus och vänner. 
Men så himla mycket vila blir det inte utan jag ska hinna med ganska mycket, fika med vänner som jag inte har hunnit träffa så mycket, fria den mysiga julen och sedan är det nyår och efter det så åker jag till Thailand i två veckor, det ska bli super skönt. 
Så jag ska nog ta en riktig slapparkväll ikväll, imorgon så har jag fullspäckat schema, först blir det mini-jul hos min adoptivfamilj(aka några av mina bästa vänner) Sällströmarna! Då blir det utbyte av julklappar eftersom att de ska fira jul nere i skåne, sen på kvällen så blir det 18-års fest i biljardhallan! Förskräckligt kul måste jag säga.


I modeväg så är det som står höst upp på listan "vad ska man ha på sig i jul?", en av mina favoritfärger är röd, så vi får se hur jag gör men en inspirerande bild finns i Vogue China.


Väldigt fint med röda läppar och rödblondt hår måste jag säga.

Ja, vi får se hur det blir.
Jag kan inte fatta att det är julafton om bara några dagar?!
 
Men, men nu ska jag krypa ner i soffan med några avsnitt av sex and the city.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0