PATETISK

Alltså jag kände att det var dags för ett till inlägg eftersom att jag sitter och spanar in min egen blogg var femte minut ( ja, mitt andranamn är patetiskt).
Jag är sjukt sugen på hemmagjort julgodis, grymt gott!
Jag och syrran har suttit och dreglat vid orden vit choklad och nästan svimmat vid snöbollar med vit choklad, grädde, glass och kokos! Det får nog bli lite bakning i helgen, tillsammans med allt pluggande, jeez nu är det mycket 3 prov, en redovisning och en uppsatsinlämning på en vecka?!
Hmm, det går men jobbigt kommer det att bli.

Snöbollar

Här är då snöbollarna, det ser sååååå gott ut!
Nej det här går inte, det SKA bakas i helgen, så får det bli för nu i veckan så hinner jag inte.

Men nu ska jag titta vidare på Las Vegas (egentligen så borde det pluggas lite...)


Kommentarer
Postat av: Matilda S

Så jävla gott! :) Jag dregglar verkligen ;) <3

2008-12-10 @ 16:44:34
URL: http://matiillldasund.blogg.se/
Postat av: Matilda S

MMMMMMMMmmmmmmmmmmm, vill haaa! ;) <3

2008-12-10 @ 16:46:22
URL: http://matiillldasund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0