Pannkakor vs. hysterisk dans

Yes, det är dags för pannkakor, är hemma hos fröken Händel ute på landsbyggden!  Moa, mästerkocken, står för själva pannkakorna och vi andra står för en hysterisk dans till Rihannas disturbia! Ingen vacker syn måste jag säga. Ikväll blir det glöggmys med resten av landsbyggds människorna, eller ska jag säga bönderna! Det blir glögg(såklart), julmust, pepparkakor, lussebullar och massor med godis (77 jävla kronor för en påse godis?!) det blir också suntrip! mycket trevligt ska vi ha och bilder kommer senare för kameran ligger hemma i norrtan så jag får sno bilder från de andra!

Andra nyheter är jag jag har klippt mig och ska sattsa på mittbena i fortsättningen, så vi får se hur det går. men jag tror att det ska fungera gallant!

Så blir det ju Lykke Li i morgon med Nicole, jag längtar som bara den. Lykke Li är nog en av mina största stilförebilder!



Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0