My, my!

Herregudarnas, här behövs det lov må jag säga! Trött och stressad så kan man beskriva mig med två ord, men jag kunde inte hålla fingrarna borta från tangentbordet!
Jag undrar bestämt vart julen har tagit vägen, jag som hade en alldeles fenomenal julkänsla när all den härliga snön kom, men nu är den bortblåst liksom snön. Jag har inte haft tid att baka julgodis heller, nej det får duga med köpt tryffel istället(inte för att det är äckligt men ändå!) men jag vill att den härliga julkänslan ska infinna sig igen, den behövs i dessa tråkiga tider.
Det har till och med gått så långt att jag har börjat tänka på sommaren och dess bravader, ja en riktigt rolig festival skulle sitta fint nu! Så därför så kommer jag att tillängna dagens inlägg till festivalsommaren 2009, och man kan ju hoppas att festivalmodet är på topp hos ungdomarna!


bildkälla: the sun
Alexa Chung i snygg festivaloutfit.

Smell you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0