Lykke Li

Gud, vad trött jag är. Jag var och såg Lykke Li på kägelbanan igår, hon var helt fantastisk! Det var så himla bra, kanske något av det bästa jag har sett.  Jag var där men kära fröken Sällström och bättre person att gå på Lykke Li med finns inte!
Jag kan inte beskriva hur bra det var utan jag lägger upp några(något suddiga) bilder istället!





Här är två förväntansfulla flickor!

"När Lykke Li senare säger att hon själv gillar all musik med känsla, smärta och kuk i, sammanfattar hon också sitt eget uttryck. Hennes musik pendlar mellan att vara skör och kraftfull, sexig och sorgsen. I bra popmusik går alltid en rak linje mellan hjärta, själ och kön. Den heliga treenigheten som får musik att vibrera."
 Johan Åkesson i DN På Stan våren 2007

På mig hade jag(allt syns inte på bilden) jeans från cheap monday, t-shirt men rolling stones tryck, kavaj från bik bok, pälskrage från gina tricot och basker från h&m!
Att fötterna gör lite ont idag gör absolut ingenting, som fröken Sällström sa "It's so worth it!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0