Love will...

Suburban kids with biblical names.
Min nya kärlek är deras låt "love will" jag hörde den första gången igårkväll och jag tror att det är äkta kärlek. Bandet är relativt okänt tror jag sökte på youtube och jag fick inte många träffar, "love will" fanns inte med där. Men herregud vad underbart bra de är. Det är en härligt rå musik som låter lite dåligt inspelad men det är det som gör hela låten.
Ja, jag har inte så mycket att skriva om idag för att jag är så djävulusiskt trött, haft två prov idag så det kanske inte är så konstigt. Jag lägger ut lite bilder i alla fall, idag får det bli på Peaches Geldof som jag älskar(köpte nya nummret av Cosmopolitan idag och fick se henne där i och blev överlycklig!) på bilden har hon på sig ett hårband som jag VILL och MÅSTE ha!


Snyggt, snyggt!

En flicka som där emot håller på att lägga sig på första plats tillsammans med Peaches är Coco Summers(bara namnet Coco!!!) hon har den där rock-trash-söta stilen som jag älskar, inte nog med att de är vänner så är båda döttrar till rockstjärnor och bor i London om jag inte minns fel, jäklar vad snygg stil båda två har! Så ska jag också bli när jag blir stor!!!
Skämt åsido, men flickorna har väldigt snygga stilar och redan vid unga åldrar så klassas de som IT-tjejer och unga kvinnor runt om i världen kopierar och hämtar inspiration från deras klädstilar.
Nog snackat! Nu bli det lite mer Suburban kids with biblical names, som spelas på repeat!

Valete!(hej då på latin)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0