Let there be some music

Yes, nu är det inget mer skolarbete för i år! Jag klarade första terminen på sam, ganska stolt alltså. Ja, just ju sitter jag och lyssnar på ett musik medley av bra musik och dricker julmust, mys mys. Julkänslan har inte infunnit sig en, herregud den är julafton om mindre än en vecka!
Jag har i alla fall gjort knäck idag och det gick åt skogen, jag stod i köket och svor för att knäcksmeten bara vill lägga sig brevid formarna istället för i dem! Ganska irriterande för en tjej som har noll tålamod...
Anyway, igår så var jag och träffade världens sötatste hundar.


Jag kanske inte blev så hemskt vacker på denna bild, men hunden var ju hur gullig som helst!
Det är ju ingen hemlighet att jag älskar hundar så, jag blev ganska uppspelt!

En hemskt tråkig nyhet är att min käre mattelärare, farbor Anders, ska bli pappaledig. Det är kul för honom men för oss så är det en stor förlust, vem ska nu komma med roliga skämt till oss(en liten tradition min klass och farbor Anders har, att han alltid berättar ett skämt för oss i början av mattelektionen) ? Men som en liten avskedspresent så gav alla farbror en varsinn banan(yttligare ett internt skämt mellan oss och farbror anders) och han blev jätteglad!


Farbror Anders med sina bananer!!!

Så såg min dag ut, imorgon blir det julavslutning med julklappsutdelning.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0