Jul, jul strålande jul

Ja, så var det bara tre dagar kvar. Nu så börjar jag få lite julkänsla, gick runt och nynnade på "jul, jul stråland jul" så det måste betyda att det finns lite jul i kroppen.
Men eftersom att det är julafton snart tänkte jag lägga ut min kära önskelista.

1. Svarta Ray Ban Wayfarer
2. Vita Converse
3. Ett par grymt snygga vitnerskor från H&M
4. Presentkort på make up store

Nåja, vad är en bal på slottet?
Jag ska snart iväg och träna lite med min alltid trogna tränings kompis Anna. Det blir lite spinnig såhär innan jul, det känns jättehurtigt tycker jag. Det lär ju bli ganska många lussebullar nu i jul och med det kommer det några extra kilon.

Snart är det ju nyår också och en klänning har man ju inte hittat! Jag skulle vilja ha någonsak som syns, jag tror att topshop har ganska fina. Här kommer lite alternativ.

Prom DressProm Dress by Peter JensenJersey Racer Back Dress


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0