Ingen ork...

Uuuuuuuusch! Jag är så fruktansvärt trött, men som sagt veckan som kommer, kommer att bli slitig med tre prov, en redovisning och en uppsats som ska lämnas in.
Jag känner att jag inte kan allt lika bra som jag skulle vilja så idag ägnas dagen åt pluggande vilket går sådär i och med att jag känner mig ofokuserad som bara den.
Nu när jullovet är nära så känns det som om man har både psykist och fysikt slutkörd!

Anyway så har jag inte jättemycket att berätta om, kanske vogue paris kalender inför 2009, snygga bilder måste jag säga.
Min favorit är september.

Mer än såhär bilr det inte just nu, åter till pluggandet!

Simma lugnt.

Kommentarer
Postat av: N

September är ju min månad gollydarling

2008-12-14 @ 16:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0