Frankrike

JAG SKA TILL FREAKING FRANKRIKE! 
Fick reda på det idag, jag är så grymt jävla lycklig, jag har alltid velat åka till Frankrike. Nu äntligen så ska jag det, jag är inte så säker på vart än men jag tror att det var någonstans i södra Frankrike. 
Det var lite kul jag satt på första lektionen som var franska, och så säger min lärare åt mig att jag och Linus att vi ska komma med henne ut och då så berättade hon att vi ska få åka till FRANKRIKE! 

  

I alla fall, ikväll så händer det nog inte så mycket lite plugg och tvtittande skulle jag tro. Jag måste också förbereda mig inför Thailandsresan den 4/1, man måste ju börja tänka på packning o.s.v. jag har en liten lista med vad jag har planerat att köpa där, den lyder såhär:

1.  försöka hitta äkta Ray Ban Wayfarer
2. en ny bikini
3. t-shirtar med tryck Ramones, Led Zeppelin och The Killers
4. många, många, många armband

Så långt har jag kommit än så länge.
Om jag får gå tillbaka till Frankrike(jäklar, jag kanske har en framtid som jet-setter) så kan jag föreställa mig själv som Audery Hepburn i funny face... Åh, jag hoppas att vi besöker Paris också, DET är största drömmen!
Nästan alla mina favorit designers kommer från Frankrike, Chanel, Dior, Saint Laurent, Hermés o.s.v.
Folk har till och med sagt att jag ser ut som en fransyska!



Nej,nu är det middagsdags!

Ciao


Kommentarer
Postat av: Fröken Händel

Jag är grön av avund, men vem vet, jag kanske får åka till Cuba och bli rånad :D

2008-12-09 @ 17:44:14
Postat av: Caroline

haha, you go girl!

2008-12-09 @ 19:27:00
URL: http://flavoroffashion.blogg.se/
Postat av: Anna

Och nej, jag är inte aaaaalls avundsjuk på att du får åka till Frankerriket - inte alls...

2008-12-09 @ 21:28:39
URL: http://annaelvira.blogg.se/
Postat av: Matilda S

Haha, I've been there! :) <3

2008-12-10 @ 16:42:55
URL: http://matiillldasund.blogg.se/
Postat av: Linus

Frankrike! Thailand är iofs också nice men ändå!

2008-12-10 @ 20:14:02
Postat av: Linus

Frankrike är inte fel! inte Thailand heller!

2008-12-10 @ 20:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0