onsdagssushi


Idag sa Michaela och jag att vi skulle göra det vi hade tänkt göra i lördags, nämligen besöka Pinacoteca di Brera som är ansedd Italiens förnämsta konstgalleri eller museum. I lördags var det hur som helst tokmycket människor där så vi besämde oss för att ta det en dag i veckan! Innan vi gick till Pinacoteca stannade vi och åt sushi, jag tog lax- och avodacorullar, starka laxrullar samt en skål edamamebönor och det var dödsgott. Bästa sushin jag ätit, vi fick vänta länge bara och så fick vi lite fel och så.

Tyvärr tog jag inga bilder inne på Piacoteca di Brera för jag vågade inte, kvinnan som sålde biljetterna till oss var väldans sur så jag tänkte att det är bäst att inte chansa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0