I SOULD HAVE LEARNED TO PLAY THE DRUMS

Det är sommarvärme ute och det syns på allt och på alla. Att då stationera sig utomhus vore väl då lämpligast, men nej. Nej, jag har befunnit mig under tak hela dagen, men näsan i boken, i blocket, i datorn. Sex timmar i sträck, trots det finns det multipla saker kvar att göra. Huvudet känner sig inte riktigt med i leken längre, sex timmar kan tyckas rimligt i informationsslukande vilket inte är fallet för mig. Att komsumera endast en kopp kaffe om dagen verkar under de senaste veckorna närmast löjligt.

Två saker som jag har hunnit reflektera över trots intensiv studiero är bland annat att det Spotifys idé om 10 timmars musiklyssning i veckan inte verkar särskilt vattentät då mina timmar har gått från fyra timmar kvar till sex timmar kvar under en och samma dag... Det verkar också vara så att jag plötsligt äter väldigt mycket turkisk yoghurt, vilket i och för sig inte bekommer mig ett dugg. Endast en reflektion.

Tiden flyger, kaffet är klart och marknadsföringsboken ska få sig en rejäl omgång till. Hoppas att solen vill titta fram nästa vecka också så att jag inte behöver sätta mina självmordstankar i verket på grund av innesittande när himlen visar strålande sol...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0