MONSTERS ARE REAL, GHOSTS ARE REAL TOO. THEY LIVE INSIDE US AND SOMETIMES, THEY WIN.



Jag har varit sjuk. Jag är väl fortfarande sjuk, men inte lika. Feber, halsont, snuva och total utslagenhet. Jag drömmer så konstiga drömmar när jag har feber, de är helt obegripliga. Det värsta är att jag drömmer om hemska saker; mord, krig eller om personer som inte borde befinna sig i mina drömmar. Även fast det bara är en dröm, som egenteligen inte är speciellt verklig, så sätter bilderna sig fast. Jag kommer aldrig annars ihåg mina drömmar men när jag har feber så kommer jag ihåg dem varje gång. Det är inga drömmar jag vill komma ihåg, trots att det inte är några mardrömmar. De är bara obehagliga.

Bild

Kommentarer
Postat av: Remylinda

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.

2011-11-22 @ 16:52:43
URL: http://remylinda.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0