NEVERMIND I WILL FIND SOMEONE LIKE YOU




Sista veckan på gymnasiet. Sen är det över, det har gått så fort. Helt galet fort. Enda dagen förbannade jag sista inlämningsdatumet, nästa dag var det helt plötsligt fyra dagar kvar. Nu ska jag vara vuxen, jag ska ut i världen, plötsligt blir allt på riktigt. Det jag längtat så efter är runt ena hörnet och nu är jag lite rädd för de små stegen som tar mig dit. Men nu ska jag skärpa mig, jag kan vara orolig sen. Nu ska jag njuta av de fyra dagarna som är kvar, som troligtvis kommer bli de jag minns med glädje. Jag ska leva efter det måtto som jag och mina älskade språkarvänner har levat efter i tre år In crastinum differo res severas - Viktiga saker skjuter jag upp till morogndagen.


Bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0