SOMMAR I P1

Min nya favoritsyssla är att på jobbet lyssna på sommarpratarna i P1. Idag blev jag så fruktansvärt berörd att jag grät flera gånger. Kvinnan som pratade hade förlorat sin man i cancer när deras barn var små, hon berättade hur de tagit sig igenom det hela. Det enda jag kunde tänka på var att livet kan vara så oerhört kort och att man aldrig kan veta när och om det hemska kan inträffa. Jag var tvungen att ringa till min mamma och säga att jag älskar henne, hon stod inne på Team Sportia och jag började gråta igen när jag ringde. Allt i tillvaron är flyktigt, därför bör man tänka på att inte ta något förgivet. Jag vet själv att jag många gånger glömmer bort att visa tacksamhet gentemot livet, för jag är ändå en av dem som får vara lycklig någon gång varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0