TRÖSTKVÄLL

Idag fyller min käre vän Calle 20 år och imorgon ska vi fira honom med bravur! Idag blir det en stillsammare fika och Idol, det behövs för den här dagen har varit förjävlig. Den började bra, jag sov hos Ida och vi gjorde god frukost i vanlig ordning. Sen var det dags för sakomässa och det var ett helvet och gjorde mig om möjligt ännu mer stressad inför min framtid och on top of it all så blev bussresan hem ett obehag utan dess like då en grovt alkoholiserad man blev våldsam och skrek hotelser till främmande människor. Därför är kvällen en tröstkväll med tårta, ursäkta den bittra tonen men jag har just nu inte ett unns av glädje i kroppen.

Kommentarer
Postat av: ida

unns(tz) unns(tz) unns(tz) baby!

2010-11-19 @ 18:17:48
URL: http://idateresiaivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0