SKA UT I SNÖYRAN

Ja, alldeles strax. Det vankas träning och kräver därför att jag ska bege mig ut och slåss mot snön, men det gör jag mer än gärna just nu för block fem ska introduceras! Aerobicen består av olika block, det vill säga olika rörelsekombinationer!

Dagen har gått på halvfart, jag har inte lyckats med något pluggflow alls. Har mest loggat in och ut på facebook, tittat ut genom fönstret, suckat och sedan blivit lite lycklig då jag började spela julmusik. Ida skulle ställa sig och göra lussebullar vilket jag blev otroligt sugen på. I nuläget rullar min jullista från förra året och jag laddar inför min uppvärmning, alltså färden mot friskis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0