PANGOUTFIT # 2


Hej, god förmiddag och allt det där! Sitter och försöker vara lite duktig en distanstisdag som denna men halkar som vanligt in i bloggträsket (rätt beroende? nej vadå?) och spiller en redig dos med värdefull tid där... Till exempel hittade jag en bild (se bild) med en till grym outfit som skriker C A R O L I N E! Det är riktigt synd att det är julklappstider just nu eftersom jag har ett riktigt stort sug att handla massvis med nya kläder. Livets orättvisor. Inte för att jag inte tycker att det är kul att köpa julklappar, nej det är något jag älskar och faktum är att jag senare idag, när jag får en stund över (kanske ska sluta stirra i bloggar...?), ska skriva ihop en fin julklappsinköpslista. I helgen vankas det nämligen julklappsinhandling. Åh näej, nu måste jag sätta igång med pluggerierna om jag ska få allt gjort idag.

Bild: Studded Hearts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0