NYSTART

Trött. Grinig jämt. Skratt som försvinner. Missnöjd med det mesta.

En beskrivning av mig själv och jag måste ta tag i det och ändra på det. För det första så är det non-chocolate-or-any-other-sugary-things-tolerans, för det andra MÅSTE jag se till att få i mig mer dagsljus, ska börja spikmatta mig själv till sömns och se om det hjälper, till sist ska jag kolla mina blodvärden och se om felet ligger där. Är mycket tröt på att betrakta mig själv som en zombie-hagga. Det klär mig tydigten inte att vara sur, enligt en av mina kära vänner...

Kommentarer
Postat av: ida

Jag följer med dig till doktorn och håller dig i handen.

2010-11-24 @ 05:59:22
URL: http://idateresiaivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0