KREATIV



Fick ett infall i morse och klippte av en av mina t-shirts och nu frågar jag mig varför jag inte gjort det förut för det blev skitbra. Den kanske blev nån centimeter för kort, men what the fuck vi provocerar lite genom att visa lite mage. Jag gillar att vara gränsen till provocativ när jag klär mig.

Jag måste ha något fel i huvudet... Idag har jag varit pigg, fast jag knappt sovit någonting inatt?! Hur går det till? Något fel i huvudet som sagt, annars har jag skrivit nationellt prov i svenska b, ätit choklad (jag belönade mig själv för nationella) och lyssnar non-stop på Ray LaMontange. Imorgon ska jag döda filosofiprovet och sen så blir det 20-årsfirande hela helgen lång och jobb på söndag.

Kommentarer
Postat av: ida

DET V AR FINT

2010-11-17 @ 19:09:19
URL: http://idateresiaivarsson.blogg.se/
Postat av: lisa

snygg tröja och bra blogg!

2010-11-21 @ 12:06:44
URL: http://lisacronqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0