I DON'T LIKE THIS TIME OF THE YEAR


Jag har ett litet dilemma, jag har inte klipptid förens i december men jag vet liksom inte om jag ska klippa av håret ännu mer eller om jag ska gå tillbaka till att vara långhårig... Förra gången när jag klippte av en ganska bra bit så var jag supernöjd och var säker på att next time mycket kortare. Men när jag exempelvis ser hår som det på bilden vill jag genast ha långt igen. Jag har en månad på mig att bestämma mig.

Annars kan jag ju bara säga att vädret utanför mitt fönster INTE uppskattas. Likaså filosofi, denna och den kommande veckan är inte kul.



Bild: I love Wildfox

Kommentarer
Postat av: Anonym

spara ut till långt! myyyycket snyggare

2010-11-09 @ 11:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0