HÄR KOMMER RÄDSLAN, GAMLE VÄN



Nu kommer Linnea gå i taket och jag förstår henne, jag är helt såld på den här bilden av Pete Doherty!


Då var sista träningpasset innan utmaningen avklarat, på lördag smäller det! Två och en halv timmes träning bestående av spinning, cirkelfys, skivstång och ki-box. Jag har ätit som en häst hela veckan, laddad batterierna till max och jag är så taggad. Ibland måste amn utmana sig själv för att kolla så att man lever!

Ida kommer snart hit och vi ska äta lussebullar (är så lycklig!!!) och dricka varm choklad, det visar också att man lever - livsnjuteri som vi så fint brukar säga. Annars då, förutom att jag gärna skulle hålla min filosofibok över ett brinnade ljus så är det rätt bra. Jag vet inte, på nåt sätt känns det som om lite av den vanliga höstdeppigheten håller på att trilla av, men jag vet inte det kan ju vara tillfälligheter. What ever, jag är glad ändå.


Bild: Natalie Karlsson

Kommentarer
Postat av: LINNEA

WHAA, skoja inte! haha var tvungen att titta två gånger och tänkte: "HAR NÅN AV MINA KÄRA VÄNNER FATTAT ATT PETE ÄR SNYGG" åh vad stolt jag blir :D

2010-11-11 @ 22:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0