29 OF NOVEMBER


17 minus. Det var vad termometern visade imorse, men ändå var det härligt att gå till skolan på morgonen för luften var sådär frisk som den bara blir när det är jättekallt, det blåste inte och himlen var klarblå. Livet kändes enkelt och härligt - tills jag kom till skolan. Sen var det samma visa med trötthet, äcklig mat och extrem hunger. Men nu ska vi inte vara såna, det är snart jul. Julen är som sagt min favorithögtid och det ska gärna vara överdrivet med bak, pynt och julmusik. Sen när julen är över så klappar vi ihop allt och drar till Thailand och där kan jag lova att det inte är 17 minusgrader och snö!

Bild: I love Wildfox

Kommentarer
Postat av: tessan

är jätte jätte jätte avis att du ska till värmen. får jag följa med?

2010-11-29 @ 22:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0