Spanish eyes

                 

                 

                    

Sämst uppdatering je sais, nu är det körigt med sånglektioner, träning, plugg osv. Men jag ska försöka ge så bra uppdatering jag kan, jag känner att jag dock har blivit bättre på det än vad jag var förrut och det har lönat sig för jag har mer läsare nu än förr vilket är jättekul!
Dagen inspiration blir denna donna, Gala Gonzalez aka Amlul, hon kommer från spanien men är nu bosatt i London och driver en sjukt bra blogg. Tjejen har känsla för stil som jag vet inte vad, men en sak är säker hon sätter trender utan dess like. Kolla bara den egengjorda t-shirten med säkerhetsnåls-korset, funderar på att göra likadant på en svart t-shirt!

Bilder: Här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0