Sonia Rykiel pour H&M

 



Idag har jag distansdag som vanligt på torsdagar och har hunnit med att skriva en halv bokanalys till engelska b, övat på en franskredovisning (usch, det är så jobbigt att PRATA franska), försökt få in hela kap. 1+2 i italienskboken i huvudet, men saken är det kan jag har tre andra uppgifter i tre olika ämnen som jag inte ens har påbörjat och om en och en halv timme måste jag åka iväg för jag ska ta svininfluensavaccinet! Jäklar, det är skrattretande hur mycket jag har att göra nu och nästa tisdag drar sånglektionerna igång varje tisdag och torsdagkväll. Multitasking, multitasking, multitasking!

Här kommer i alla fall två andra bilder som visar Sonia Rykiels kollektion för H&M, åh ljuva lyx... Glöm inte att Jimmy Choos kollektion för H&M släpps på lördag, vilken rush det kommer bli alltså ska in till stan då jag tror inte att det kommer bli något köp, det är för dyrt för att jag ska ha råd just nu.
Nej nu måste jag försöka vara effektiv innan jag ska till bussen!

Bilder: här


Kommentarer
Postat av: ida

Jimmy Choo kollektionen är otrolig, och det bästa sammarbetet H&M gjort. Men jag vet inte om jag gillar Sonia Rykiel sammarbetet så överdrivet mycket.

2009-11-12 @ 19:22:36
URL: http://idateresiaivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0