Man that's a good one



Så var det fredag igen och jag måste säga att veckan har sprungit förbi, jag har lite ångest för jag vet att jag måste plugga hur mycket som helst i helgen, men det är en annan sak också.
Jag ska på en audition imorgon för Roslagens Lucia och jag är jättenervös, jag tycker egentligen inte om att sjunga inför många människor men jag måste ta och få bort det, för jag sjunger ändå helt okej.
Men nu åter till bilder, jag gillar herr mode, jag förstår varför Chanel gillade att gå i herrkläder. Varför?
Därför att det är klassiskt, det kommer aldrig blir omodernt. Män, och kvinnor just nu, kan alltid ta på sig kostym och se lika fräsha ut när som helst!
Jag gillar det, spciellt om man har en hatt till det ger lite edge tycker jag!


Bild: Här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0