Black is the new Black



Oj,oj, oj det märks att det är söndag för det är mycket att göra, som vanligt har fröken tidsoptimitst varit framme och skjutit upp skolarbeten till sista minuten och jag fattar inte varför jag alltid gör så?!
Så idag så blir det multitasking för hela slanten, farsdag fika, plugga, Leilas jul, gossip girl, blogga...

Anyway, var ju på audition för Lucia igår och...
CAROLINE KARLSSON ÄR LUCIAKANDIDAT NR 3!!!
Allt kommer läggas ut på NTs hemsida imorgon så jag kommer att länka dit imorgon så att ni kan rösta på mig om ni vill. Det kommer vara mycket framöver och då kan vi snacka multitasking vi får se hur det går men jag läste en intervju med Sofi Fahrman och hon sa att man hela tiden ska utmana sig själv för att utvecklas. Jag kommer nog vara helt sjuk trött under den tiden men stolt för att jag ska ge mig fan på att jag ska hinna allt!
Oj, detta blev ett spritt inlägg men jag ska i alla fall dra en koppling till bilden, jag har börjat köra på ett svart race, gillar helsvarta outfits för det är coolt. Det också modernt just nu, MK gör det snyggt genom att bryta av med en accentfärg röd i detta fall!

Bild:Här


Kommentarer
Postat av: Linnea

ÅH VAD KUL GULLUNGE :D

2009-11-08 @ 21:29:21
URL: http://linneakanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0