Sjuk

Usch har gått och dragit på mig en jobbig förkylning, inte alls kul! Så idag så blir det bara en hemma-dag för fröken Karlssons del. Lite SATC och lite skriva det sista på rapporten, grymt skönt att den snart är klar(som jag har kämpat!!!)

Nåja, i alla fall den här helgen har varit hektisk, i fredags var fest där temat var Hollywood det var kul vi dansede sönder oss och firade mina två vänner Sanna och Linnea, Nickan, Cissi och Emelie var också med vilket var urkul!
Lördagen bestod av semlor, promenad och sedan en härlig middag hos Sanna och hennes familj, hur trevligt som helst! Och ja, resultatet av min helg är förkylning, men jag ska inte klaga kul har det varit.

Nu till det bästa, små nyheter har smusslats fram här i veckan och det är att den ameriskansa budgetkedjan Forever 21 ska komma till Sverige, jag har en klänning, en kjol och ett par skor därifrån som jag har beställt via internet och jag är väldigt nöjd med dem, så jag hoppas verkligen att de hittar en lokal här för det är det som kedjan gör nu, de letar lokal i stockholm.


Nej, nu bli det lite SATC och lite plugg, ciao!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det var super kul att träffa dig i fredags, hade jätte roligt! :D (... och jätte ont i fötterna)

2009-02-08 @ 17:25:49
URL: http://ceciliaoscarsson.blogg.se/
Postat av: Maja

asså hur mycket går frakten på därifrån ungefär, ska köpa lite saker därifrån hade jag tänkt :)

2009-02-08 @ 23:58:54
URL: http://ommaja.blogg.se/
Postat av: Caroline

ehm, det beror på hur mycket du besäller med, det är ju en frakt i dolla, plus skatt och tull när paketet kommer in i Sverige eftersom att det är utanför EU. Jah tror jag handlade för 400-500 och sammanlagt fick jag betala typ 1000, men jag tycker att det var värt det!

2009-02-09 @ 14:46:11
URL: http://flavoroffashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0