Plågar mig långsamt...

Ah, jag är nog en masochist, i alla fall näg det gäller dyra designer väskor och skor... Jag plågar mig själv genom att titta på alla härligt, vackra väskor från märken som Miu Miu, Prada, Bottega Veneta, Jimmy Choo o.s.v.  vilket resulterar i att jag går runt och deppar för att jag inte har några pengar. Mitt senaste depp föremål är en väska från Botkier, en grymt snygg, stor väska som ligger runt 7000 riksdaler. En fråga som jag då så snällt ställer mig, är om jag ska slita och spara och sedan köpa denna underbara väska eller bara låta det vara?
Som en ung student så är det väldigt svårt att ens drömma om dessa väskor, och jag avundas de i min ålder som köper  designer väskor till höger och vänster. Och något lönsamt jobb har jag minsann inte heller, inget jobb över huvudtaget för att tala klarspråk. Ändå så dagdrömmer jag om dessa underbara väskor!
This sucks!!!  Snälla rara, gör mig till en väskdesigner dotter!


DEN HÄR VÄSKAN FINNS I MINA HÄRLIGA MARDRÖMMAR!






bildkälla:http://elinkan.blogg.se/images/2007/bot_1172007033_15720.png

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0