Luella & Balmian

Usch, det är blir bara värre och värre. Nu har jag lyckats få feber också, känner mig jätteynklig och eländig.
Som grädde på moset så har mina kära sex and the city dvd:er bestämt sig för att haka upp sig hela tiden så mitt tidsfördriv gick åt skogen!!!
Något positivt är iaf att jag är klar med rapporten, vilket känns grymt skönt. 
Nu har jag också märkt att i princip all snö har regnat bort, det positiva med det är att det ser mer ut som vår och det negativa är att det är slask, slask och mer slask!
Nå, nya elle kom i veckan och jag har spanat in trendbibel och besämt mig för att Balmian och Luella Bartley är mina favoriter den här säsongen. På omslaget av elle så har Caroline Winberg på sig en underbar skapele av Luella Bartley!!!


Nu ska jag försöka att inte bryta mitt onyttighetsvad med Sanna, dock så lockar det(Anna du kunde tyvärr inte övertala mig)!
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hmpfh. Men jag lyckades nästan, eller hur? Haha.

2009-02-09 @ 10:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0