LOV

Äntligen ett välförtjänat lov, det har varit ganska stressigt från att jag kom hem från Thailand tills nu och jag känner mig helt slut. Jag har dock inga speciella planer, lite fika osv så vi får se vad som händer.
Men en stor nyhet, jag har införskaffat en ny väska!!! Jag har varit på jakt efter en väska h u r   l ä n g e  s o m   h e l s t och nu äntligen har jag hittat den, topshop 500 kr cirkus!
Snake Oragami Tote
Bild: http://www.toshop.com
Jag är riktigt nöjd. Väldigt rymlig.
Så nu är den jobbigt biten av väskjakten över, för jag BEHÖVER inte längre en väska och det är just det där "BEHÖVER" som är jobbigt! Lättnaden är ett faktum!


Close-up! Alltså ca 500 kr från topshop.

Nu ska jag fortsätta min slappardag och läsa ut Twilight, jag rekommenderar den boken starkt så himla bra, läste typ ut halva igårkväll och det är 400 sidor i den boken! Det jobbiga är att jag måste vänta på Sanna, som är i fjällen hela lovet, innan jag kan få den andra boken! Ja, ja life's a bitch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0