L & B - igen

Oh, jäkla förkylning! Dock känns det bättre idag men det är inte bra, febern har inge lagt  sig än men det var en jäkla tur att jag har distansdag idag. Har knappt lämnat sängen utan har förankraft mig här idag...
Nåväl igår så pratade jag lite om Luella Bartley och Balmain, och idag tänkte jag visa lite bilder från deras senast kollektionen som jag älskar! Vi börjar med en liten beskrivning av varje.
Balmain: De ha satsat på de lite mer råa, nitar, svart spets och paljetter och hela kollektionen går i en mörk färgskala.
Luella Bartley: Hon har däremot satsat på vad jag skulle kalla för påskkärring möter söta fröken konservativ. Hon använder lila och orang och har satsat på den lite chanel(de tidiga åren) looken, med figursydda kavajer, pärlor och knälånga kjolar.

Balmain :




Luella Bartley:





Och självklart så fungerar det inte att ladda upp den sista bilden, men jaja det kommer någon annan gång. Nu ska jag kolla på Pearl Habor på VHS, retro va?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0