Jag listar!

Ohoj sailors!
Idag blir det kort och koncist, med mycket bilder. Jag hade nämligen tänkt att jag skulle lista mina Haute Couture 2009, jag är lite som ett freak när det kommer till Haute Couture men jag kan inte hjälpa det, jag bara älskar alla klänningar!
Jag kommer besrkriva klänningarna med tre ord.
Så utan någon inbördes ordning, här kommer de:

Christian Lacriox
Christian Lacroix Couture Spring 09 red beige
Klassiskt, elegant och orientaliskt.

Chanel
Chanel Couture Spring 09 butter
Fräscht, kvinnligt och honungslent.

Valentino
Valentino Haute Couture Spring 09 red
Chict, modernt och sexigt.

Christian Dior
Christian Dior Couture Spring 2009 blue
Elegant, drömskt och kvinnligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0