Frankrike närmar sig

Idag hade vi ett litet möte med Frankrike-gänget, där gick vi igenom basic saker och lite om staden och regionen vi ska till. Ja nu börjar det dra ihop sig, 9 Mars så drar jag i en vecka till Frankrike!
Hur kul som helst, vi kommer att flyga till Paris(PARIS!) och ta tåg därifrån till Auvergne, och sen så åker vi till Issoire, staden där vi ska bo.
Jag känner mig sjukt taggad och kommer ha problem med att packa, usch vill inte tänka på det kommer få ångset och inte få ner något i väskan och ändra mig hela tiden1

I alla fall, det son kan tänkas vara negativt är att det inte kommer vara så speciellt varmt antagligen minusgrader, skit också! Jag hade hoppats på att jag skulle kunna glassa runt i mina converse och min nya skinnjacka... Men jag ska nog ta med dem bara i fall att, converse är i och för sig ganska bra skor att flyga i!
Och på tal om flyg, jag har hittat en tröja från Dagmar som ser superskön och supermysig ut, jag skulle verkligen vilja ha den. Det enda problemet är att det är Dagmar och det kostar ca 1300 kr(då är det REA), bummer!
Dagmar Aune Pullover
VILL HA!!!

Well, well that's life. Grey's Anatomy ikväll det är värt att titta på, spännande då man ska få veta om Issie's döda pojkvän återuppstår! 

bildkälla: http://www.bubbelroom.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0