Från i lördags/ H&M spring collection

Halloj, idag så har jag slitit och brottats med min kära rapport! Det känns som om jag är ute och simmar på alldeles för djupt vatten. Den ska vara klar om en vecka och jag har långt, långt, långt kvar till målet.
Anyway, jag snodde en blid från cissi's blogg, den är från i lördags när vi fikade.

Jag på espresso house, tröja från Weekday och armband från Thailand och H&M, klocka från Pulsar.

Jag har spanat in H&M spring collection, och kan tydligt se ett typiskt drag för vår kollektioner, pastell färger, mjuka former och mörka accentfäger!
Jag tycker att H&M har gjort ett bra jobb, de ha jobbat mycket med jeans och en färgskala med beige, ljusblå och grått.
Visar några av mina favoriter.


Nu blir det mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0