Ehm, okej?

Alltså, ibland så undrar jag vad som försigår across Atlanten?
Spanade precis i en av mina favorit bloggar och vad hittar jag? Jo, New York Fashion issue mad Kate Moss på framsidan, inget konstigt med det förens man ser hur bilden ser ut!
Fröken Moss ser ut att vara en kvarleva från lilla huset på prärien, och ingen vacker sådan. Det känns inte bra att Kate ser ut så, jag har alltid gillat Kate Moss (även när hon hade sin kokain-skandal och när hon var i sitt trassliga förhållande med Pete "vad-han-nu-heter") men det där? Uh-uh, inte acceptabelt.

Kate Moss New York Magazine cover
Bild: http://stylefrizz.com/

Va fan hände egentligen?

Alltså, jag vet inte riktigt vad jag ska säga, det är ju inte sådär hemsk som B-kändis bilder kan vara. Men det är Kate Moss och det borde finnas lite klass över det hela, men det finns det inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0