De där klänningarna

Åh, varför är det inte vår snart?
Just nu sitter jag och drömmer mig bort bland klänningarna på Asos... Dels för att jag vill att det ska bli sommar och dels för att jag tycker att det borde finnas lite mer färg i min kära/hemska/samma/ibland tråkiga garderob!
Så, just nu så skulle det sitta fint men en färgstarklänning för att lysa upp fester osv, allt är ju bara svart hela tiden, och svrt det är väldigt tråkigt måste jag säga. Förra sommaren hade H&M en blommig tub-klänning som var riktigt hypad! Alla bloggade om det, men det var riktigt snygg och sålde slut på nolltid gjorde den också...Typiskt.
När jag kollade runt på Asos så hittade jag en ganska lik klänning, tror dock inte att det blir något köp...


Bilder: http://www.asos.com/Asos/Asos-Multi-Floral-Strapless-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=485698&cid=5186&clr=Print&sh=0&pge=0&pgesize=375&sort=_None
http://motionsickness.webblogg.se/images/2008/klnning_17229534.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0