Daisy Lowe

Igår så blev det en heldag inne i huvudstaden. Fick med mig en randig t-shirt från Monki och två ögonskuggor från Make Up Store med mig hem.
På kvällen så blev det bio men flickorna, "i taket lyser stjärnorna", men jag tyckte inte att den var så bra... Har i och
för sig inte läst boken, men filmen var inte alls i min smak.

Idag kommer Sanna äntligen hem (jag ska få den andra boken i Twilight serien!), jäklar vad jag har saknat henne! Det vankar fest och jag, som skulle ha hittat en klänning igår inne i stan, hittade såklart inget. Så det får bli någon av de som redan finns i mitt ägo.

I alla fall, jag har hittat ett par ursnygga biler på Daisy Lowe. De är så grymma att jag måste dela med mig av dem.




Härliga, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0