YSL vs Topshop

Hm, jag är väldigt koncentrerad på att hitta ett par vårskor just nu. Visst, jag har mina Converse med det räcker inte med dem, jag måste ha ett par till. Så jag har börjat leta lite och medans jag ändå är igång så bara råkar man hitta lite fler fina skor... Ja, jag är ju som jag är skomissbrukare eller något ditåt!
Anyway, jag hittade ett på skor på Topshop som är väldigt lika YSL's från deras vårkollektion 2009.
Just de på Topshops hemsida är vita men jag vet att det finns svarta i butik, och jäklar vad snygga de är.

Till saken hör att påväg ner till Frankrike så pratade jag och min vän Hanna om just YSL's skor, och hon uttryckte sin längtan efter dem flera gånger. Och nu har Topshop ett par nästan likadana.

                                                        
                                                  Dessa snyggingar är det jag pratar om från YSL.

                                                          
                                                              Och den här är från Topshop.

Bilder:
hautecouture.onsugar.com/
www.topshop.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0