Vart kommer tröttheten ifrån?

Ja, men jag frågar mig själv det. Och svaret blir "ingen aning!?". Jag sover bar på nätterna, går och lägger mig i hyfsat bra tid, tränar, äter på regelbundna tider och är fortfarande svintrött varje kväll!!!
Ursäkta men det går inte ihop för mig, jag hajar inte. Plus att jag har en redovisning imorgon som jag borde öva på så att den sitter, bara det att det är så grymt tråkigt att göra det. Jag borde också träna lite grann men jag tror jag tar det imorgon (kommer antagligen vara ännu tröttare då) men jag få ta mig i kragen.
Men snart är det varlborg och jag hoppas att det blir kul, jag tror att det kommer bli det och sen är man ju ledig på fredag också, det tackar vi och bockar för.
Ja, vad kan jag mer berätta för roligt?
Jo, just det nu har jag fått tag på en bild från Weekdays samarbete med 5 preview  och såhär kommer de nya plaggen se ut:


Jag måste få tag på det vita linnet, jag gillar det sjukt mycket!

Nej nu ska jag ringa fröken Händel och beklaga mig över den jobbiga redovisningen och kolla hur långt hon har kommit.


Bild: http://www.pause.se/bloggar/linn-gustafsson/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0