Vårkläder

Nu när det har varit så varmt och skönt i helgen så har jag fått ett härligt problem, ingen att ha på mig!
Inga vårkläder med andra ord, jag vet inte riktigt hur jag ska fixa det här...
Köpa nya är ju ett ganska bra förslag med sen var det ju ekonomin som krånglar till allt!
Åh, KLAG!
Ja, ja nu kommer något lite roligare om man får säga så, jag har fått upp ögonen för en ny brud som klär sig grymt bra, åter så är det en rock-chic stil i det här fallet, jag gillar sådant. Aktuell i ett nytt samarbete inom musiken, med The white stripes sångaren Jack White, ALISON MOSSHART! Deras nya projekt kommer att heta The Dead weather.
I alla fall hon ser sjukt snygg ut och går gärna och rotar lite i hennes garderob när det gäller vårkläder.



Bild: www.shoewawa.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0