Tråkiga, tråkiga stad

Fy bubblans vad jag inte vill bo här!
Idag efter att jag varit i skolan och gjort klart mitt temaarbete, så bestämde jag mig för att gå förbi H&M och köpa den där svarta baddräkten som jag pratat om. Så jag går och kollar kontot och yes där sitter pengarna, så traskar jag vidare och går in på Norrtäljes tråkiga H&M, jag tänker visst här finns aldrig något kul men det brukar ju finnas ty H&Ms basutbud, men nej in fan fanns baddräkten, eller jo det fanns en svart baddräkt men inte min!
Jag blev arg och besviken men jag gick vidare för jag behövde nytt torrshampoo från Toni&Guy och Åhlens säljer ju det märket, men nej inte fan hade de det torrshampoot heller!
Ilsken som ett bi gav jag upp och gick hem, jag bor i världens tråkigaste stad och det ända jag fick med mig från"stan" var ett dåligt humör och ett nytt blogginlägg, hepåer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0