Sommartider

Nu drömmer man om saltvatten, solgass, brunbrända ben, solkräms lukt, cola light med isbitar, muisk överallt och jordgubbar. Just precis sommaren, jag längtar så det knakar! Sure, jag gillar våren också men jag är nog en sommarmänniska, en riktig sådan! 
Så börjar ju också bikinisäsongen, huu! Det är dock mindre kul, men det löser sig. Jag har just nu siktat in mig på en baddräkt från H&M, jag tycker den är sjukt snygg den är svart och klassisk. Lite 50-tal över det. 
Åh, nu längtar jag som bara den till att sitta vid havet och det ska vara en sisådär 30 grader ute. Åh... ja, ja det kommer snart och om vädret fortsätter som idag så blir det bättre!

Fy, nu ska man ju inte hålla på med sådant här självplågeri! Jag återgår till matteboken istället, skola imorgon hurra! Baddräkten kommer här.



Bild: http://shop.hm.com/se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0