Skitdag

Ja, det kan man säga. Jag har gått runt och varit sur och irriterad hela dagen och kommit fram till att jag vill flytta hemmifrån nu. Jag vill bo i en egen lägenhet och ta hand om mig själv.
Annars har jag inte gjort så mycket idag, slöat och känt mig halvdålig, lite febrig nästan kanske för att mitt rum är varmt som en bastu!
Jag har utvecklat en favoritsyssla också vilket är att läsa gamla inlägg i Sveriges bästa blogg - Style by kling, min inspirationskälla. Det har jag gjort i min obäddade säng där jag har slängt bort täcket och ligger på mage i sängen med huvudet på två kuddar och datorn framför mig... I have no life, just nu.

Var bara tvungen att dela med mig av mitt underbara humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0